wtorek, 16 września 2014

Zabawa w kolory(+), kolor na ten tydzień ZIELONY

Hallo,
dziś powrót do projektu, w którym ostatnio nie wzięłam udziału z przyczyn wiadomych. 
Ominął mnie kolor CZERWONY ;(.


 Jednak wracam do łask i kolor na teraz to:
ZIELONY

Bardzo mnie to cieszy, bo jak zauważyliście lub nie to jeden z moich ulubionych kolorów, już od bardzo dawna. Kiedyś miałam nawet takiego fioła, że prawie wszystko miałam zielone... :D
Z wiekiem na całe szczęście minęło. 

Wiec przejdźmy do meritum, mam dość liczną gromadę lakierów tej barwy, zdecydować się na jeden było trudno.

Tyle lakierów, a paznokci tak mało.
Jak żyć? :D

Moja kolekcja zieleni, pochwalę się a co.




W ostateczności wyszło mi coś takiego, trochę zieleni i sowy, które mają focha , zwłaszcza ta jedna :D
Mam nowy kształt paznokci, dla informacji to są moje wyhodowane przeze mnie.
Powiem Wam, że te są mi wygodne i mniej się łanią, trochę przy takich pozostanę.




A tutaj coś do projektu u Patrycji z bloga Inspiracje Pazurkowe




Taki sobie śmieszny zegarek biedronka ;)


Jak Wam się podoba?

Pozdrawiam.


15 komentarzy:

  1. Sówki fajne :) ale i tak biedronka wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę się zabrać za swoje paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. i love owl and lady bug ! amazing green collection ! and love this color
    i will follow now on gfc !
    all the best !

    OdpowiedzUsuń
  4. są mega fajne :) I....

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy to sówki od BPS ? jak tak to własnie na nie czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale genialne paznokcie <3
    może obserwacja za obserwacje?
    http://lenettete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...