poniedziałek, 22 września 2014

Mała-Duża zmaina

Witam wszystkich,
pogoda nie rozpieszcza, za chwilę jesień i smutne nastroje. 
Oby było kolorowo i radośnie to szybko minie.

Dzisiaj mam dla Was luźny post, takich ostatnio tutaj dużo :D
Mała-Duża zmiana bloga

Było tak:
Taki mały misch&masch.
Coś kombinowałam, to brak czasu, umiejętności, chęci...
spoglądałam z zazdrością na piękne blogi, aż wpadłam na :


Gdzie widnieje zakładka "ZAMÓW SZABLON"
Nie zastanawiałam się i od razu napisałam, szybko się dogadałyśmy i mam pięknego bloga.
Jaram się jak Rzym za Nerona.
Kolorki moje, jest lekko, babsko i przejrzyście, o to mi chodziło.

 
 Jak Wam się podoba? 
różnica jest ogromna!

Polecam Wam wszystkim którzy chcą zmian, wbijać na blog przesympatycznej Anki o pseudonimie SheLazY ;)

Miłego poniedziałku


14 komentarzy:

  1. nowy fajniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny wygląd, choć stary widzę tylko na "zdjęciu" bo dziś pierwszy raz do Ciebie trafiłam ;) I zostaję na dłużej! Dołączam do obserwatorów i G+

    OdpowiedzUsuń
  3. Poprzedni szablon też był całkiem fajny...ale ten to już cały Twój z pazurkami na czele :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie, bardzo mi się podoba! widać rękę Ani hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  5. cieszę się, że szablon spełnia Twoje oczekiwania ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna zmiana :) świetnie jest teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też się podoba :D Super... Faktycznie taki Twój :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...